Selamat Malam Semua

Assalamualaikum

Thank you to Mekdi sebab telah hang out dengan saya selam 3 jam today walaupun beliau ada homework Engineering Maths untuk disubmit esok. Now come to think of it, telah berasa bersalah mengajak orang keluar pada malam sekolah. Saya sendiri ada kelas jam 10.30 p.m. Tapi pagi tadi telah berjanji untuk mereward self kalau sabar dan gigih, maka i let myself travel 16 subway stations away and have a good relaxed night. Oh padahal kalau tak travel begitu jauh pun saya memang sangat relax. Sampai orang keliling dah rasa kenapa Farini macam relax sangat ni?

Saya baru habis baca The Mysterious Benedict Society: The Prisoner's Dilemma hari Jumaat yang lalu. Akhir-akhir ni telah berasa reading bukanlah hobby saya. It's not my favorite thing to do during my pastime. But rather my favorite thing to do ALL the time. Emak selalu kata tentang habit pelik saya ni. Emak kata, buku tu dibaca pada waktu lapang. Ketika sedang berehat sebelum tidur ke. Bukan dihadap je selagi tak habis selagi tu baca. Er tapi memang tak tahu macam mana nak baca berhenti2 macam tu. Bukankah sangat curious dengan ending maka tak sabar nak habiskan? Lepas tu dah habis baca berasa bosan bilakah nak beli buku baru. Saya berharap anak saya kelak akan suka membaca seperti saya.

Ok boleh pergi tidur sekarang sebab esok telah merancang untuk study Fluid Mechanics.

Selamat malam semua.

Assalamualaikum

1 comments:



`Ammar Muhd said...

susah nk kawal curiosity once dah sentuh satu novel...konfem xtdo malam :D