Selamat Hari Raya Aidiladha =)

Assalamualaikum

Sebab blog ni pun macam dah bersawang tak tau nak jadi apa, maka sempena hari raya aidiladha ni akan menulis blog. Sebelum tu, selamat hari raya aidiladha :D

Walaupun alasan busy nampak macam sangat tipikal, tapi sebab itu ialah punca sebenar maka akan kata tak tulis blog sebab busy. Memang busy betul ke tahap nak campak cellphone masuk tong sampah sebab tak boleh handle asyik dapat message dari ketua-ketua kumpulan. Atau juga dikenali sebagai jojang-deul. Adakalanya rasa macam nak terus delete e-mail sendiri pun ada disebabkan banyaknya email pasal abeek punya preparation untuk graduate. Kalau tak bukak dan baca e-mail2 tersebut jawabnya kejap lagi adalah call dari department tanya kenapa tak check e-mail. Oh dunia digital memang stressing lah bukan. Hujung minggu penuh dengan meeting dan keluar ke chongyaecheon. Oh bukan piknik. Kita ke sana tengok pam, valve, boiler, motor, aluminium, akril dan berbagai lagi.

Tinggal 3 minggu.

Minggu depan ada 3 exam. 2 on friday and 1 on saturday. Submit assignment beryo dan juga case presentation beryo.

Minggu depan-depan ada exam CAD dan....... the long-awaited exit examination and interview for ABEEK. Boleh pengsan sekarang.

Minggu depan-depan-depan final presentation and contest untuk both design subjects dan exam fluid mechanics.

Maka dengan ini mengumumkan dalam masa 3 minggu kemudian mungkin tak ada post lagi =p

Sekarang Farini masuk fasa sibuk.

넘어지면 안돼 =)

Assalamualaikum

1 comments:



moshitta said...

er tggl 3mggu jek lg nk grad rupenya=p

semoga berjaya mghadapai 3mggu ni dgn jayanya.nnt pejam celik pejam celik dh setel sumenya.insyaAllah

gogogo..hwaiting!