Graduation

Assalamualaikum

Hari ini saya picked up my graduation robe/gown. Potong mana-mana yang tidak berkenaan. Ambil awal just because I hate being left with the big-sized ones. Tapi lepas sampai rumah baru saya perasan, mereka bagi saya saiz paling besar. Do I look big? Maka esok akan berjalan dengan sabar ke sekolah untuk tukar. Selain itu, akan ke kedutaan untuk hantar surat tuntutan elaun tamat pengajian.

3 hari lagi. Boleh berasa gembira dan bangga dengan diri sendiri sebab survived. Farini tak pernah duduk dalam jangkamasa begini panjang kat Korea tahu. Paling lama pun 5 bulan. I almost survived 6 months. Dan kebanyakan masanya alone. Tahniah tahniah.

Graduation Day saya pada 25hb. Jangan datang membawa coklat. I kind of grew out of it already kot. Ya saya masih makan aiskrim coklat, biskut coklat, wafer coklat, roti coklat, hot chocolate etc. tapi dah tak berapa makan coklat sajer. Sangat jarang berasa nak makan coklat. I remember my Ferrero Rocher sat for weeks on my desk when at last I gave it to Ardini during her visit. Sebab I didn't even feel like eating it. Kalau datang bawak lah bunga sejambak besar, atau novel The Road (kah? can't remember the title but anyway the new novel from John Connolly), atau Inkspell atau Inkdeath atau earphone Apple. Ok pandai demand :D

Eh telah realized, though I am kind of a coffee addict lately, saya masih tak makan coffee/mocha-flavored things.

Assalamualaikum

0 comments: