Merciless

Merciless

Assalamualaikum

- I mercilessly threw Rory away yesterday when I was cleaning my room. To those who don't know Rory, well, you don't have to.

- "Ki, wedding planner aku dah terbuang skali ke time kemas tadi ek? Tu maknanye dah tak bleh kawen ke?"
And hour later,
"Ok, dah jumpa balik. Dah boleh kawen."

- Saya bukan seorang remaja yang tergila-gila tak sabar hendak mempunyai lesen kereta. Memetik apa yang saya katakan kepada Kak Awin, selagi saya tidak terpaksa, saya tidak ingin sama sekali mengendalikan mana-mana mesin. And I am a Mechanical Engineering major. Er tapi kalau nak beli Hyundai i30 semacam peliklah kalau tak ada lesen. Er orang lain tolong drive boleh kah?

- The rm10 reload I bought last week lasted a week till last night. Ahahaha. Gila bangga. Orang takde duit la kata kan.

- Saya semakin gila shopping baju. Walaupun Kak Awin ngan Kiki passed banyak baju diorang kat saya. Errr.. kalau ini berterusan jawabnya beg balik Korea akan dipenuhi dengan baju. Bukan makanan raya.

0 comments: