After Total Torture

Assalamualaikum

Alhamdulillah...
Syukur secara sangat banyaaaaaaaak.
Dalam dua hari ni ada beberapa perkara yang menggembirakan.
Macam akhirnya dah nampak cahaya harapan after almost 2 weeks of depression.

First, Prof Kim Kwon Hee said he'll accept me to his lab if I'm going for Master's Degree. I'll just have to find a sponsor then. Lab tersebut adalah bukan lab biasa-biasa di mana main projects are industrial designs. They have collaborations with LG Electronics, GM Daewoo and listening to the Prof talking to the graduate students, they seemed to be preparing for presentation to KIA. Tak berapa tahu sanggup ke Farini ada dalam lab yang begitu berat. Tapi tak apa. Sekurang-kurangnya dah tahu ada masa depan.

Two, chokyo NX tersebut masih membagi saya markah yang elok walaupun beliau sibuk mengkomen saya tak buat layer dan juga sketch waktu exam. Point is, I went direct to extrude and sketch inside the extrude function. So he was unable to check my sketches without opening history.

Three, pat myself on the head and say congratulations. This one I'm not telling why.

Four, our coffee machine works! Or at least boiled water can come out. Tak berapa tahu apa akan terjadi kalau letak coffee.

I still have a number of things to settle. And the madness continues.

Till then.

Alhamdulillah and assalamualaikum =)

2 comments:



amrzk said...

tahniah!

izi said...

fuhhhh bestnya
buat la master!
rugi tak buat
aku nak gi oversea mmg da tak dpt kot rasanya
prof aku ckp gov takde duit dah nak anta gi luar T___T