Thursday of Week 15

Assalamualaikum

Oh terlupa membagi tahu. Bukan saya saja high maintenance tahu? Kamu-kamu fellow Malaysian Student in Korea semua pun high maintenance. Tahukah kamu semua menelan belanja plus minus 15 millions won setahun untuk setiap orang? Oh tapi belanja maintenance education saya akan mencanak naik kalau saya decide untuk buat master degree. Which would be about 22 millions won per year. Sebab itu saya kata saya high maintenance. I got myself expensive education. Siapa mahu sponsor saya lepas ni angkat tangan!

I should really get going with practicing NX. Juga sepatutnya get going with preparing Abeek documents. Juga sepatutnya get going with fixing the cellphone. Tapi semalam telah lari ke Dongyang, ponteng kelas Beryo dan memasakkan lunch nasi ayam untuk junior. Oh how irresponsible. Macam ada bertuah sikit sebab cikgu tak check attendance. Doakan saya rajin pada hari ini. Oh kena practice NX T.T

Assalamualaikum

0 comments: