KU's Placement Test

KU's Placement Test

Assalamualaikum

Malam tadi saya dikejutkan dengan email dari KU menyatakan 20hb ni kitorang ada placement test. Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! *scream* That is like a week dari sekarang okeh. Dan saya takde buku untuk study dengan saya sebab semua buku ada di Korea. Lucky me, saya amek tiket balik tu 16, so saya arrive on 17, approximately 3 days before exam tu. Mesti la saya frantic kan? But semua orang laen buat tak tau jek. Sebab diorang kata tak tau nak study ape so malas nak study. Oooooook~

But then again, saya neeeeeddd to study ok. So saya selongkar rumah cari buku yang boleh distudy. Since dalam email tu they did say yang it would a basic maths and physics question, I figure that SPM's add maths and physics syllabus would do. 3 days kat korea tu nnt baru saya bukak advance engine maths and college physics balik. Tu pun time college physics dulu kitorang tak belajar bab budak2 letrik letronik. Umm.. tapi puas saya selongkar sana sini, saya cuma jumpa buku latihan add maths. Takde satu pun buku rujukan fizik. Diulang : SAYA TAK JUMPA BUKU RUJUKAN FIZIK! Hello??? Iman nak SPM okeh tahun ni, kenapakah rumah saya takde buku rujukan fizik???? Camne la dia blaja without buku rujukan?? Ok, saya dulu pun at least ade la sebijik buku fokus fizik tu. Ni satu pun takde! Tak bleh jadik. Pasni papa balik nak ajak papa gi beli buku!

Kk~ Saya start study maths dulu. Sekian

Till then =)

4 comments:



mnguni said...

heh belaja elok2 demi mase depan

Freena S said...

iman tu buku skola ape yg die ade?

pphoenix said...

ki mne buku rujukan add maths ko???

Freena S said...

oi..
aku mne ade bku rujukan add math..