My Week

My Week

Assalamualaikum

Just about time to update kan. Tengah study solid mech sebenarnya. Tapi sangat bosan tengok force dan moment. Maka update blog.

Isnin lepas saya dapat parcel.


10kg+ from Mama. Tahukah everytime saya dapat parcel saya rasa nak menangis. Coz I know it's not cheap untuk hantar parcel overseas. I remembered the first time I got parcel from mama, I kept the box and wrappings for months sebab sangat sayang. Err~

Isi parcel adalah rahsia kerana mungkin menimbulkan kontroversi. Haha.

Mekdi dengan Lion bertandang Sabtu lepas. Maka saya masak sikit-sikit selain menghantar juadah ke rumah jiran kampung sebelah. Kuah kacang dan ayam masak madu je. Mesti korang kata dah raya ke berapa masih berkuah kacang. Er. Sebab raya ni saya belum sekali pun merasa kuah kacang tahu? Dah senior pun tak dapat makan kuah kacang time raya. Kan horror. Tapi masih hampa sebab tak dapat sambal goreng. Wuwuwu~

Macam tak ada apa yang best jek nak kongsi. Sangat banyak benda nak study. Abeek KU dah cancel untuk budak EEE. Budak Chem dengar cerita bakal confirm minggu ni kot. Mech? Entah tak ada berita pun. So in the meantime saya kena gigih berusaha untuk habiskan hujung tahun depan juga. I don't want to be left here alone kan? Doa untuk saya ok.

Nah Ki. Krispy Kreme yang ko nak.

Till then =)

1 comments:



Anonymous said...

pehhhh..tgk ice choco yg dh siap kacau tu mcm milo ais rs sedap la plk :p