Day 2

Day 2

Assalamualaikum

Hari kedua winter semester. Nama pun winter semester kan. Sejak hari satu lagi dah sejuk. Bukan sejuk biasa-biasa. Tapi sejuk standard untuk winter. Wuwuwu.

Malam tadi snowing dengan agak lebat. Maka lepas main badminton Moshitta ajak saya keluar. Kata beliau "saja-saja gi minum sambil tengok salji." Eceh. Bunyi macam gi lepak mapley minum teh ais jek la kan. Oh tapi tidak. Kami lepak di Coffee Bean bertemankan choc fudge cake, hazelnut latte dan caramel latte.

This morning saya bangun dengan sangat malas pada jam 8.30. As guessed macam dah lambat la kan time gi sekolah tu dan ya jalan yang licin melambatkan lagi saya yang dah lambat ni. Bila sampai pintu belakang sekolah salji masih penuh dari atas sampai bawah. Pakcik cleaner tengah menabur-nabur garam. Wuwuwu. Kalau saya ada pelampung dah lama main slide dari atas turun ke bawah smpi Hana Square. Speaking of Hana Square, apa barang padang yang berumput hijau sepanjang masa walaupun pada waktu winter macam Ulsan University ada. Hana Square punya square kat atas tu (not the square complex underground) was gorgeously white. Macam a fluffy freshly spread duvet. Unluckily my cellphone is in my bag and it was 5 minutes before class start.

Anyways it is still a long way to go until winter semester is over. Kelas english saya sama bosan dengan kelas linear algebra but let's make the most out of it. After all I need the A+ badly.

Till then =)

Assalamualaikum

0 comments: