...

...

Assalamualaikum

Semalam saya cuci periuk nasik. Dan mendengar lagu This I Promise You dari NSync di blog kakak Ida. Saya tahu saya kata lagu cinta duniawi yang mendayu adalah semua tipu. I grew out of those songs already. But sometimes I couldn't help smiling to know kalau ada orang yang sanggup tipu begitu. When the visions around you bring tears to your eyes, and when all that surrounds you are secrets and lies, I'll be your strength, I'll give your hopes, keeping your faith when it's gone.

Hari ni sibuk dari pagi sampai petang. Dan semalam sebelum tidur, saya telah membuat satu resolusi baru. Saya akan lebih menyayangi keluarga saya. Kerana tak ada orang lain yang dapat menyayangi keluarga saya macam mana keluarga saya sayangkan saya.

Assalamualaikum

1 comments:



idatazira said...

lagu tu mmg sgt fantasi..
heheh.
tapi, alangkah miraclenya kalau memang real,,
sy mmg jiwa lagu tu smpai skrg..
wink ~.^