Update Cuti!

Update Cuti!

Assalamualaikum

Umm.. post semalam tu dibuat sebab ade orang mintak update *eheh*. Alang2 takde cerita, tu yang buat special edition. Mane tau nanti2 kering idea lagi ke. Boleh sambung tulis. Cukup abes satu crite, bleh anta buat publish. Bleh dapat royalti. Hahaha~

To those yang click profile saya kat blogspot, korang akan mendapati ade 2 blog under account ni. Satu lagi tu untuk sayyid, my former schoolmate. Saya tengah tolong edit kan template untuk blog dia. So, blog tu untuk try test pape la.

Then untuk sesape yang perasan sidebox tepi saya tu, saya dah update. Saya sekarang berusia 22! Dan merupakan pelajar Korea University dalam jurusan Mechanical Engineering. Walaupun blom start pengajian, tapi dah register ape. Haha! Dan juga saya dah ade wishlist baru. Still nak PSP and piano. Actually saya nak belikan diri sendiri salah satu dari 2 benda tu as my birthday present, tapi tak tau nak bli yang mane satu. PSP ade game, bleh tengok movie, bleh simpan gambar, bleh dengar lagu dan bla bla bla. Since alin dah menukarkan hak milik iPod nano saya sesuka hati *kak irin siap tuka name iPod tu from amethyst (name yg saya bg) to amfaz. cehh~* saya dah takde mp3 lagi. Uhh~ Atau perlukah saya beli iPod Touch saje ek? =p Kidding2. Takde minat sangat iPod Touch tu pun. Tapi Moshitta sangat2 menggalakkan saya beli piano tu. Tapi kalau beli pun nak beli 2nd hand from Kak Tass kot. Since dia tak bawak balik piano dia balik Msia. So sape ade no telefon Kak Tass ek??

Ok ok. Itu saje apdet untuk hari ni. Saya nak pegi maen bende laen lak =p

Till then =)

0 comments: