Update Edisi Masih Penat

Update Edisi Masih Penat

Assalamualaikum

Ok. Saya masih penat amat. Penat yang amat sangat. Birthday was a total blast this year =) Even without birthday party yang fancy2, even without tons of birthday presents, but still.... eheh~

Saya ke KL hari Selasa lepas. Stayed over at Moshitta's. Segan gile! Tapi sebab Moshitta dah pujuk2 kan? Lagipun the next morning tu kitorang kene ke MV seawal mungkin. Ade keje sket :p Malam tu Moshitta bagi saya hadiah birthday saya yang buat saya senyum sampai ke telinga. Tapi time gi MV esoknya, tengok2 ade satu yang lebih cantik dari yang Moshitta beli untuk saya, so Moshitta decided nak tuka. Dan dia buat saya nangis terharu tengok hadiah tu. Aaaaaa~ Nangis di situ jugak, okeh.

Kitorang sampai Intec dah agak lewat. Tapi Hadi kate tak best pun. Just ade talk. Then time kitorang sampai tu tengah LDK. Petang tu supposedly nak maen bola. Tapi hujan lak. So x jadi maen. Malam tu saya, Rev3nger, Cutie ngan Scarsion berkampung kat rumah Moshitta. Makan sampai kenyang gile menyebabkan malam tu semua orang tido awal. Haha~

Khamis kluar melawat rumah Ajoi. Duduk minum2 before kluar ke Jusco Seremban2. 2 sets of bowling. 2-2 saya menang. The spare queen :p Then maen Daytona. By the time tengah makan tu, Kak Irin call2 kate papa ada kat Kajang. Kak Irin suruh rush balik. Haihh~ Sampai Kajang ujan lebat gile. Petir, kilat, guruh, semua ade. Dan2 sampai2 jek Kajang papa dah balik dah pun. Ceh~ Buang masa.

Jumaat kluar dengan Kiki, Pkah ngan Moshitta. Teman Kiki buat bank draft untuk yuran exam dia. Then maen Daytona. Pastu lepak Secret Recipe. Sabtu Moshitta came over to visit Kak Irin. Kitorang tolong cat kedai Alin. Opps, bukan kitorang yang cat. Kitorang tukang tampal masking tape jek. Dan lepas berpenat lelah kat kedai tu, malam after dinner, bantai 2 round bowling lagi. Tapi maybe sebab saya dan Moshitta 2-2 dah penat, maybe juga sebab saya tak pakai spek, game entah ape2 jek. Tu belom kire saya gaduh dengan budak kecik yang family dia maen kat lane seblah kitorang, belom kire saya terpelecok kat depan tu time nak baling bola. Malu okeh. Depan Moshitta lak tu. Malam tu Moshitta tido umah Kak Irin =) Dan oh ya, Dini pun tanak ikut Moshitta. Hahahaha

Hari ni saya balik semula BP. Penat amat. Sekian dulu laporan mingguan.

Till then =)

2 comments:



Anonymous said...

wai dini hate mi???waii??(((

pphoenix said...

u n mi is same mens
she hates mi too(((