Kempen Testimonial

Kempen Testimonial

Assalamualaikum

Ok. Saya baru saja melancarkan kempen testimonial di friendster. Weehee~~ Sape nak join angkat tangan!!!! =p

Ceritanya bermula begini, semalam saya korek2 testimonial lama saya. Testimonial di zaman testimonial masih lagi testimonial. Bukan public message atau pun lebih kurang same jek dengan shoutbox sekarang. Tapi testimonial tu dah ilang. Try gak a few times tp semua testimonial 500 ke atas tak boleh diview. Tak tau kenapa.

Cerita tentang signifikasi testimonial dalam friendster kita, oh well, sebab ramai orang dah menukar fungsi testimonial itu, maka tak ramai yang peduli lagi tentang testimonial yang sebenar. Bagi orang lain testimonial adalah tempat di mana member2 memuji orang tu. Confirm la kan. Ade ke orang nak kasik musuh dia kutuk2 dia kat profile dia kan? Haha. Tapi tak kisah la. Sebab bagi saya, saya jenis yang suka nak baca testimonial (read: real testimonial!) dulu2 kawan2 saya. Sebab saya nak tau gak kawan2 dia pun kenal dia cam saya kenal dia ke. Ada ke ape2 yang saya tak tau tentang kawan saya itu yang kawan2 dia lebih tau. Haa~ Lebih kurang camtu la.

So semua orang!! Sape yang rajin la kan. Meh la memulakan balik testimonial yang testimonial =)

Till then

3 comments:



Anonymous said...

apakah itu testimonial yg testimonial?
bagi aku, testimonial tu sekadar pengganti sms
sekadar menjimatkan cost
miahahahah

Anonymous said...

anda diminta mengira berapakah perkataan testimonial dalam petikan di atas =p

pphoenix said...

iziana
haish
ni ialah testimonial yg btul2 testimonial ar
bkn cam yg ko ckp tu

mosh
oo kutuk sy
xpe2 =(