Beautiful Weekend

Beautiful Weekend

Assalamualaikum

Saturday. Saya dan Zatul bantai tido sampai pukul 10. Sampai la Eff call kejut. Haha =p. Letih dengan minggu pertama pelajaran. Saya tekad tak mahu tinggalkan report sampai last minit lagi. Kalau tak jawabnya, macam semalam laa. Beberapa minit lepas tu Moshitta lak call. Dia dah bersiap nak pergi maen badminton. Siap bising2 lagi sebab saya bangun lambat. Uh~

Oh ya, beberapa hari lepas, kami ke 물리학 교양실 di 제2공학관, sort of cam office yang menguruskan subjek elektif fizik kat 2nd college of engineering. Time tu nak tuka tutorial english untuk fizik kami. Then T.A kat office tu bagi kami nama T.A baru and tempat nak cari semua, written on post-it paper kaler hijau. Since time tu kitorang tengah rushing nak ke lab, saya pun maen lekat jek bende tu on top of my purple file. Dan tibe2 saya rasa, hijau dengan purple sangat cantik =p

Kelas Robot Engineering yang lepas, kitorang tengok video project2 last year. Oh nampak senang dan takdela canggih mane. But mesti macam nak pengsan buat. I don't mind the programming part, tapi saya kene learn labVIEW sendiri la nampaknya. Coz there's no class kn. And since masuk kelas tu, saya sampai sekarang sebelum tido asyik pikir nak buat ape untuk project saya. Duh~

Oh ye. Malam tadi saya mimpi dini makan keladi goreng cicah sambal kicap.

Aniiiiiiiiiiiii~~

Till then =)

0 comments: