Book Shopping vs Pepero Shopping

Book Shopping vs Pepero Shopping

Assalamualaikum

Hari hujan di luar. Buku Chemistry yang sebelum ni nampak cantik, kini dipandang sebelah mata. Haih~ Lambat betul otak nak bergerak.

Semalam AGM PPMK. Datang seperti biasa membazir waktu. Balik dinner dengan junior 83. Aik? Bukankah junior 83 tak best? Adalah banyak yang tak best. Tapi mungkin juga ada 2,3,4,5 yang best. Lagipun azam baru saya ialah untuk menyayangi semua orang. Which means tak ada main tak kawan, tak ada main puak. Tak ada main busuk hati, tak ada main dengki. Semua orang mesti disayangi sama rata walaupun mereka buka cerita tentang saya di belakang. Semua orang mesti disayangi sama rata walaupun mereka tak menyayangi saya. Haha. Tapi tak apa. Sayang menyayang sesama umat Islam itu kan perlu.

Hari ni kalau mengikut schedule mahu berpepero shopping. Tapi hari hujan. Kepada yang nak membelanja pepero, sukacita dimaklumkan agar berhati-hati ketika memilih pepero tersebut. Janganlah terbeli yang mengandungi shortening yang tidak dimaklumkan apakah kandungan shortening tersebut. Nanti kesian orang yang anda sayang kerana tidak boleh memakan pepero tersebut. Dan kesianlah terhadap wang anda. Haha.

Saya mahu bershopping buku lagi bolehkah? Nak mengcompletekan siri The Clique. Atau ada sesiapa yang nak belikan saya birthday present in advance? I just need The Clique, Best Friend for Never, Dial L for Loser and the complete set for The Clique's Summer Collection please. Thank you =)

Till then

0 comments: