Dilemma of a Shopaholic

Assalamualaikum

Tiba-tiba terbeli satin heels tersebut. Maaf. Haha. Sebenarnya memang dah lama mahu pink satin heels. Walaupun tak pernah bermimpi nak yang setinggi ni :p Dan tak berapa tahu bila baru boleh pakai, tapi tak apa. Mungkin satu hari nanti bila saya dah terer bertumit tinggi, saya boleh pakai. Atau mungkin akan ada function di mana saya akan pergi dinner di hotel lima bintang with plush carpet everywhere dan dijemput dihantar pulang dengan kereta. Kalau tak banyak jalan macam itu mungkin boleh handle. Anyway the pair is just gorgeous.

Wishlist : Escada Rockin Rio. Sapakah baik hati nak tolong belikan? Tolonglah. Mosh dalam nada bergelak ketawa telah mengingatkan saya bahawa saya masih perlu shopping seluar dan jaket/cardigan untuk bekerja. Maka tak mungkin boleh pegi membeli perkara lain sebelum dua perkara tersebut. Maka sekali lagi. Tolonglah. Escada Rockin Rio ye? :p

Perkara ketiga. Baik. Jual mahal ye. Tak apa. Tak apa. Kita tengok nanti. Tapi nantilah. Sekarang belum boleh tengok lagi. Sekarang kena pergi ke pasar tengok ikan.

Assalamualaikum

0 comments: