Break

Break

Assalamualaikum

Yeah!!! Dh abes busy episod pertama!!! Dah boleh update blog panjang2!!! Horaayyy~

This morning when I finally get out of the shower, it was already 9.05a.m. Biasa la klas hari Selasa. Nak kena explain lagi skali ke? Dalam saya tengah bersiap pakai baju, kemas bed, *Sebab midsummer baby nak datang. Kalau tak tunggu balik kelas jek baru kemas. Haha :p* Saya call Azman, nak tanye cikgu dah datang ke. Cuak gak sebab Azman tak angkat. Hantar message kata kalau cikgu datang sile message saya. Dan2 tengah taip tu, datang message dari Hanis dengan ayat yang sebijik sama dengan ayat yang saya nak tulis kat Azman. Kalau kyosu dah datang message aku. Duh~ Sume orang lambat. Exam Automotive ok kot. Just kantoi time dia suruh bahagikan truck mengikut kegunaan. Takde pun dalam nota saya, jadi, kite bantai suda~

Mesti anda tertanye2 kan kenapekah dah lame saya tak update? Kan dah kata saya busy amat. Starting with Saturday. I'm so not gonna talk about my Applied Maths exam. Cukup sekadar kat soalan kata 160 tapi saya kire 150. Haih. Basic careless mistake yang budak darjah 1 buat. Lepas exam ade shooting untuk video batch. Lari2. Lompat2. Petang tu ade baking class kat bilik Su. Abes saya angkut oven, mixer ngan piping set sume ke sana. Malam tu lak jamuan Hari Raya KUK. Makan sampai sendawa jintan ngan ketumbar. Ahahaha~ Balik tu aktiviti melepak bersama girls. Takyah la cerite panjang ok?

Esoknye siege Gludio Castle. Our castle. Siege yang menakutkan. Nasib mic saya rosak. Kalau tak confirm satu ally dengar saya menjerit kat ventrilo. Castle bocor sampai throne room. Kitorang terpaksa play defensive stance belakang pintu. Lepas siege tu, saya start tolong midsummer baby siapkan model untuk graduation project dia. Busy sampai ke malam. Precisely the thing that took up all my time up till today. Malam tadi after siapkan semua benda, kitorang go online untuk raid. Stay up sampai pukul 1.30 pagi. Tapi lepas tu pun tidur tak brape nyenyak. Sebab sejuk sangat. Uh~

Oh ye. Mulai next week, saya akan take Applied Maths class on Wednesday instead of Monday. Sebab Monday tu saya kene buat tutoring. So kelas Applied Maths tidak bosan lagi :) *sebab bleh usha midsummer baby :p*

Enough talking about myself. Let's talk about other things. Um.. precisely pasal what happen to this friend of mine. Not sure if she wants to be exposed to the world. Trust me, she is popular enough without having me to mention about her in my blog. Ok, here I'll talk about what I think of the whole thing.

Saya honestly sungguh rasa shocked. Reading everything he/she said. Wujud gak orang yang macam tu rupenye. Ok, I'm a heavy gamer. Kalau gi forum l2w tu, flame memang tahap entah ape2. Tu baru kat section Server1. Belom lagi gi tengok kat Flame Pit. But that is game. At least diorang gaduh kutuk mengutuk sebab they pissed each other ingame. But ape la sangat yang my friend buat pada orang tu sampai macam tu skali dia nak kutuk. Kenal pun tidak. At least in game, kalau hari ni flaming macam ape, besok kalau dah handholding dah ok dah. Everybody knows that those flaming is just in game. Nothing personal.

Saya takde la rapat gile dengan kawan itu, tapi dia tetap seorang kawan. Yang saya kenal dari umur saya 8 tahun. And saya rasa even kalau saya tak kenal dia skali pun, I'm going to take her side. Sebab obviously, orang baik takkan kata orang lain jahat kan? Saying bad things to others just proves that you are the one who's bad. And in my opinion, you just sound like another non-factor, attention-seeking whore. Ape pun yang anda dapat bile buat camtu ek? Does every bad words that come out of your mouth actually increase your IQ by 10? Or does it increase your CGPA by 0.5? Or does it increase your paycheck by 100 bucks. No. It won't make her look worser and it won't even make you look better. Saying her stupid won't make u anymore smarter. Saying her coward won't make u anymore braver *hell, u are not even brave enough to put your name. sape yang sembunyi skarang??* Saying her cheap won't make u anymore precious. Jadi ape sangat yang kamu dapat ek? Kepuasan sebab dapat menegakkan ego? I don't know. And I won't bother to find out. Coz I am never u.

Dah. Penat membebel panjang. This is what I captured on my way home from school.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Bright yellow leaves of autumn :)


Before leave nak kate HAPPY BIRTHDAY IJAT SAYANG!! *ahahahha :p*

2 comments:



Anonymous said...

mana pi menda alah kat tepi nun?
ke alin punya kemputer je yg prob x buleh nmpk??

Freena S said...

oi..
mane ade perkataan worser..~