Child's Play

Child's Play

Assalamualaikum


Aaaaaaaaaaaa~ Siryes saya dah malas join PERMAINAN KANAK-KANAK ni. Bercakap dengan orang perempuan memang ibarat join flaming kat flame pit. Sampai bile2 pun tak abes. Haihh~ *bercakap bajet diri sendiri bukan perempuan :p* Dah ar. Kalau nak sangat menang, hah, amek! AMEK!! Puas ati??

Opps, teremo lak pagi2 camni. Emo dari malam bawak ke pagi. Emo sampai dah tade perasaan terhadap bende2 laen lagi. Mahupun result paper Applied Maths yang macam bengong malam tadi. Haihh~ Dari saya menyemakkan kepala pikir benda2 remeh ni, baek concentrate buat graduation project yang nak kena hantar 2 minggu lagi. Tak pun prepare untuk presentation refrigerating and air conditioning technology next week. Kamu semua boleh NYAH dari kepala saya sekarang juga!

Dah. Nak bersiap gi test circuit untuk graduation project.


4 comments:



Anonymous said...

nape ni??!!..jgn stress la yer...kiteorg kan ade...

Anonymous said...

jgn 10c ye nini.ko taf kn?:)

pphoenix said...

suaidah
haih...
ne de aku stress..
x men la stress pasal hal bdak kecik
x gitu?
:p

anonymous
adeeb kah?
sile la tulis name anda
uish
aku tough bangett
takat bnde2 camni ujung mata jek
*ayatpoyotablehblah*

Anonymous said...

ak low profile *bajets**padehal tatau nk letak name cane* nguanuganuga.papepung be gud uh dear :)