Sleepless

Assalamualaikum

I HATE IT WHEN I CAN'T GO BACK TO SLEEP!

Benci!

Benci!

Coz I'm going to have to be alone in the middle of the night (Ok, it's 6.30. Takde la malam sangat. But, whatever)

And I'm so not going to study maths.

Ok, there's something in my mind yang menyebabkan saya tak bleh nak pegi tido balik.

Jadi perlukah saya mengejutkan seantero persatuan pelajar malaysia korea untuk sama2 menemani saya yang tak bleh tido ni?

Jawapannye mesti la tak, kan? Mau saya kene ban time annual dinner karang. Besides, sape la sangat yang nak stay awake di pagi nan dingin ni. Batchmates2 yang supposed ade paper besok pun sume lena diulit mimpi sudeh.

Pat myself on the head.

Hug myself tight.

Tell myself, "Everything's ok."

.............................................

........................................

..............................

......................

...............

.......

But still, I can't go to sleep.

Demm~

3 comments:



h i t a m p u t i h said...

nice blog ^^

mind if i link urs in my humble page??

Totin Jamain said...

hapela begok sangat u ni..
terik slimut tido lah
haish..
andaikata laaaa ade masa lebih utk tdo
ahhh baeshnye!!!!

pphoenix said...

hitamputih
sile2
junior ke ni ek?

totin
haih
jgn kt slimut
sme bnde aku dh tarik dh
tableh tdo gak