Internet Shopping

Internet Shopping

Assalamualaikum

Bangun jam 7.
Pukul 10 nak ke sekolah.
Lambat lagi.
Nak tidur tapi tak boleh tidur suda.
Pergi tandas. Mata bengkak habis.

Duduk di komputer.
Taip lotte.
Eh?
Pagi2 buta dah terasa nak shopping internet.
Lotte bosan.
Taip clue.
Haih. Sepuluh kali tengok pun jam tu tetap cantik.
Semalam tekad nak beli.
Takde stok plak kat Clue Coex.
Lompat ke TheBodyShop.
Er tak berapa minat.
Saya tak ada pakai bodyshop pun.
Nak cari hadiah orang.
Kawan kata dia suka teddy bear.
Err.. teenie weenie?
Tengok2 teenie weenie.
Baju tak berapa best.
Click bags.
Page 1, page 2, page 3.
ERKKK!!!!
Gile lawa beg tu.
Itu saya pun nak.
Saya chop dulu.
Orang laen carik laen okeh.
Okeh saya mahu handbag teenie weenie.
Sape nak belikan?

Er.. sebenarnya saya sedang carikan hadiah untuk org lain kan?

2 comments:



Freena S said...

oit..
duet da xde pon nk shopping lg eh..~

pphoenix said...

mne shopping
kn tgk jek tu