Tidak Lagi Berlari

Tidak Lagi Berlari

Assalamualaikum

Woh. Bahang kebosanan cuti dah makin terasa. Rumah senyap gila. Zatul tidur. Moshitta tidur. Perut lapar udang goreng outback. Woh woh. Saya sudah habis baca chapter Template. Sekarang tengah terpusing-pusing baca Fundamentals of Electric Circuits. See. Lepas sebulan tak belajar subjek saintifik, terasa rindu pulak. Rindu nak tekan calculator tahu?

Er tahukah? Saya berjaya menulis essay dengan cemerlang dalam midterm paper untuk Reading and Discussion of American Popular Culture. Yup, I'm practically gloating. Bukan sebab saya suka subjek tu, (oh well, subjek tu makin hari makin mengarut) tapi sebab saya perlu grade itu untuk cover CGPA. Er sebab CGPA ade banyak sikit jatuh semester ni. Maka terpaksa kerja keras. Sikit.

Moshitta tanya saya, kenapakah secara tiba-tiba saya jadi moody bila Dina nak kahwin. Sedangkan sebelum ni tak pernah pulak saya bercerita tentang Dina atau sibuk nak jumpa dia waktu balik cuti. Er that is precisely the reason why. Human tend to take things for granted kan. Always saya kata, never mind, nanti-nanti boleh jumpa lagi. I planted in my head the thought that we will forever be best friends. And then suddenly there is no more nanti. And Mekdi's word came tumbling off my head. Jangan kawin dulu, nanti tak boleh gossip sama. Er ok. Saya kahwin lambat la macam ni. Saja kasik can kat korang make up for those time that you have took me for granted. Haha.


Gambar time birthday Moshitta. Air watermelon satu jag besar tu dia la yang habis kan. Sampai perut buncit.

Till then =)

0 comments: