Saya Sayang Saya

Assalamualaikum

Saya sayang diri sendiri. Aik? Tiba-tiba. Haha. Siapa yang tidak? Saya memang in love dengan diri sendiri lah. Tapi bukan yang berciri narcissism. Bukan berciri memandang diri sendiri sebagai seorang yang paling baik dan paling hot dalam semua perkara. Bukan. Walaupun saya sangat sayang diri sendiri, saya masih admit saya ada kelemahan lah.

Saya sayang diri saya kerana saya sangat faham diri saya. There are certain things yang saya wish orang lain boleh faham, somethings i would like so much to tell others, yet i know it's hard to find another living person who understands it like i do. Kerana itu saya sayang diri saya. Saya tahu bila saya jatuh. Saya faham bila saya tekanan. Er bukan kah macam pelik? Memandang diri sendiri seperti memandang orang lain.

Tapi betullah. Often saya berharap ada orang lain yang boleh say certain comforting words to me, but in the end I will just pat myself on the had and say the words myself.

Saya sayang diri saya.

Juga semua orang di sekeliling saya.

Till then

Assalamualaikum

0 comments: