Kek dan Gambar

Kek dan Gambar

Assalamualaikum

Ini adalah adunan kek yang dibuat hari ini.



Kek yang dah siap belum ada gambar. Haha. Kali pertama saya ada niat untuk buat kek, waktu itu dibantu mama. Saya weighed dan putar everything tapi bila sampai masa masuk tepung dan air semua mama buat. Sampai la ke masa membakar. Kali pertama saya buat kek dengan menggunakan sepenuh tenaga diri sendiri, waktu itu sangat cuak. Cuak tak jadi. I know as long as mengikut resepi everything's going to be ok, tapi pun cuak. Dah siap adun bagai pun bleh rasa cuak lepas bakar nanti tak jadi. Lol. Teringat waktu Kelly buat kek di Daerim. Kami pukul butter dan gula guna tangan tahu. Sambil pukul saya fikir, "boleh kembang ke?" Haha.

Saya masih rasa kecewa kenapakah saya cuma ada kamera handphone untuk capture saat-saat seperti ini.





Kalau saya tak boleh dapat i30 untuk hadiah graduasi, agak-agak ada ke orang nak belikan saya DSLR ek?

p/s: in picture were ardini and atuk by the punggur beach

1 comments:



idatazira said...

bwk bekal kek blk korea ke?
heh heh