Happy Birthday

Assalamualaikum

SELAMAT HARI LAHIR,
MOHD ZULIDZHAM

Ya, saya tak ada untuk menyambut hari lahir beliau. Juga tak ada membeli hadiah sebab saya dah hampir bankrap. Berharap beliau sabar menanti gaji pertama saya walaupun tak berapa tau nak belikan hadiah apa dah. Mungkin beliau mengharapkan sebiji R6 tapi mungkin lebih baik saya membelikan beliau sehelai baju hujan. Atau penyumbat telinga kaler biru yang beliau bawa pulang dari kilang tempoh hari.

Saya masak bubur ayam hari ini. Pada kebiasaannya, saya memasak bubur ayam ketika saya berasa I-am-not-well-and-feeling-neglected-so-I-decided-to-pamper-myself. Tak tahu kenapakah bubur ayam macam sangat berciri kasih sayang.

Stomach has been a bit restless this morning. It twists itself into a knot, a lot. I wonder what makes it feel so.

Assalamualaikum

0 comments: