19 Disember

19 DISEMBER

Assalamualaikum

Ok, before balik hari tu Moshitta kate pada saya, saya memang suke cicirkan benda. Started hari tu time nak anta borang Korea University, saya cicirkan passport saya. Nasib Diyana jumpa. And then my Korean Language Program's cert. Luckily ade kat umah Ajay. Later on buku akaun KEB saya. Ade mamat korea mane tah jumpa, then dia pass pada Rev3nger. And on 19th saya realize saya kehilangan satu lagi benda. And yang ini memang positif cicir.

MY ALIEN REGISTRATION CARD! *scream!*

Aaaaaaaaa!!!!! Mcm mane nak balik Korea!!! Tibe2 saya rasa vulnerable amat. Kalau takde IC msia pun takde perasaan sangat. Ni RC weh. Camne saya nak balik???

Terasa nak guling2. Nak lompat2. Nak nangis2. Tapi outside nampak cool jek. Diam jek. As if takde perasaan. Kak Awin pun kate saya sungguh bagus. Kalau dia dah lame nangis. Oh hello! Saya pun nak nangis tau. Tapi tau takde sape nak tolong pujuk, maka malas bazirkan air mata =p *saya nak orang pujuk pastu tepuk2 tido cam Diyana buat ri tu =p*

Anyway, saya gi report kat Ajay, report kat Eff, report kat Encik Hamdan. Pendek kata saya report kat sume orang yang boleh direport. Semua orang macam tak risau jek. Haih~ saya ke yang cuak lebih?

Malam tu keluar dengan Aini, ex-schoolmate since darjah 1 up to form 3. Makan and borak2 kat Secret Recipe since nak kluar skali dengan Nurul but dia kne part time situ, soo... Best gak hangout dengan member2 lame. Teringin nak buat reunion TMS. Oh sungguh cool bile bleh jumpe balik people yang korang kenal since hingusan. See how much they've changed. Saya waktu kecil sungguh memalukan okeh. Tanak cerita lagi.

One more thing, my niece Dini, officially hates me. Ceh!! Seriously, dia tanak ikut saya langsung. Saya cuit jek dia menjerit. Protes. Tapi cellphone saya dia nak. Wallet saya dia nak. Mainan yang saya belikan dia nak. Suruh ikut saya dia tanak. Cehh!! Tanak sudah!!! Tanak kawan Dini dah!!! *go to a corner and sulk* Honestly, mane aci. Diorang maen dengan Dini lebih. Memang la dia tanak ikut saya dah. Uh~

Kk. Saya dah kne bersiap nak pergi jalan2 dengan keluarga. Saya rindu bilik saya di Korea. Rindu PC saya. Rindu LCD 19" wide screen saya. Rindu hi-speed broadband megapass.

Till then =)

0 comments: