A Thing to Share

A Thing to Share

Assalamualaikum

I started to like CAM class. Pity there's only a class left before semester end. Hahah. Today I found out that the computer I used have got Yahoo! Messenger installed. Weee~~ But halfway through the class, time kitorang (that is to say me and my other classmates) dah separuh jalan buat drawing, there came an IM from Ayie. Yeah, Ayie, my classmate who was sitting 4 seats behind me.

ayie : weh
ayie : page brape a?

Guling2 saya dan Azman gelak. Hello~~ Dah banyak gile cikgu ajar membebel kat depan suh ikut, dia baru nak tanye page brape. Hampeh sungguh.

Takde ape nak cakap sebenarnye. Just wanna share something about me.

Saya selalu rasa lonely yang amat bile cuaca sejuk/angin kencang/hujan ribut. Lonely yang membuatkan saya takut nak tido seorang. Saya pun tak tau sejak bile saya begini. Mungkin sebab pernah suatu masa, saya terpaksa jalan pulang sendiri melalui lorong yang gelap pada waktu malam ketika taufan melanda. Saya ingat lagi waktu itu kesejukan daki bukit yang tinggi. Angin kuat sampai bergoncang pokok sekitar. Honestly saya sendiri rasa nak terbang, ok. Certain people suke tido waktu macam itu. Mungkin kerana sejuk maka bleh tido lena. Saya pun pernah rasa begitu. Tapi sekarang tak lagi. Semakin kuat angin kat luar, semakin saya tak boleh tido. Trauma kot. Haha.

Kk. Till then

4 comments:



Chika Chika said...

saya suka tido waktu macam tu.
ala-ala seronok sangat je rasa
:p

Totin Jamain said...

jalan gelap gelap
dalam lorong
angin taufan
sorang sorang??
eeee
seram okeh!!!

tapi kalau tido..
waktu apa pon i blasah je
takde prasaan plak
akakakak

Freena S said...

oi..
buat karangan spm ke?

pphoenix said...

chika
bleh jek nk tdo
psg lagu kuat2 kat speaker :p

totin
i ni dh la kurus
rs time2 tu bleh terbang blk msia jek

u mmg tdo x igt dunia

freena
diam ah
g apdet blog sana