A Bunch of Stories

A Bunch of Stories

Assalamualaikum

Ok2. Walaupun malas, tapi apdet la gak sbb lame x apdet. So, sorry kalau entry ini agak bosan.

Kitorang baru abes paper Applied Maths yang bengong. And no, I don't want to think about it. Not anymore. Mari kite sama2 melupakan sem yang mengong ini. Ok, part of it was my fault sebab tak study sangat. Tapi pun paper tu memang susah. Orang yang study pun macam nak pengsan jawab, lagi kan saya yang bese2 ni jek. Redha jek. Dah try yang terbaik kan? Sekarang adelah masa untuk memikirkan pasal balik Malaysia. Siapkan souvenirs and presents. Buat re-entry. Packing luggage. Kemas rumah. Prepare untuk pindah. And.... oppss! Lupe lak. Saya still ade paper Automotive Engineering dengan Japanese Language. Hahahaha~

Malam tadi Ejat datang blaja buat kek. Dengan McD. Weee~~ I love companies. Lagi2 those 2 are in my list of my favorite people. But sorry takleh nak layan korang sangat. And sorry atas segala kekurangan. Saya agak tertekan preparing for Applied Maths. Walaupun McD kate saya nampak agak relax. Diulang : NAMPAK je relax okeh =p. But then again I still took the time to clean the house and bawak balik oven and mixer from hostel. Angkut sorang2 panjat bukit. Rasa nak patah pinggang okeh.

Semalam saya hampir terjatuh dalam bilik air. Tergelincir. Sebab lantai licin. Tapi sempat membuat aksi akrobatik untuk menyelamatkan diri dari terlentang kat dalam tu. Dan kerana saya bukan la gymnast negara, maka aksi akrobatik yang saya lakukan dalam waktu emergency tu telah menyebabkan tengkuk, bahu dan seluruh tangan saya sakit hari ini. The aftermaths. Nak picit tapi tak berani. Sebab melibatkan tengkuk. Bahaya woo.. Sudahnye tahan jek.

Oh ye. Kepada semua yang cube call, missed call dengan harapan saya call anda balik ataupun menghantarkan SMS, MMS dan sebagainye, mintak maaf kerana buat masa ni saya tak dapat mereply atau pun call anda balik. Bukan kerana save tanak bayar bil cellphone mahal2 tapi sebab SPH V-9050 saya itu rosak buat kali ke2. Dan saya rasa kali ni pun ade kaitan dengan connector lagi. Sebab macam dulu, button sebelah atas semua tak berfungsi. Skrin masih selamat. Tapi butang tak berfungsi. Adekah digigit oleh lipas? Saya pun tak mengerti. Sebab rasanye saya dah bukak tutup cellphone tu dengan penuh lemah lembut. Tapi orang laen selalu tutup ganas2 T.T Dalam ertikate laen saya kene ke Yongsan untuk hantar cellphone tu masuk service center.

Last, but not least, a few nights ago, saya pillow-talked dengan Diyana. Isu yang tak boleh saya sebutkan di sini. Tapi saya menangis malam itu. Nangis yang teresak2. Yang sedu-sedan. Sampai Su kata Diyana cerita dia cuak tengok saya menangis. Cool, girls. Saya memang kuat nangis. Cuma tidak di hadapan orang. Thanks a bunch to Diyana sebab try calm kan saya (dia tepuk2 saya masuk tido tau =p)

Till then =)

3 comments:



Freena S said...

ko pakai nset slide kan?
nset slide mmg camtu eh?
nti lame2 button seblah atas x bleh tekan..
nset mak pon camtu gak..

oi..
ape kene mngene lipas gigit pulak..
kalo lipas gigit pon bleh memberi kesan ke atas keypad ke..

pphoenix said...

dia gigit connector blkg tu la
haihh
kn kat tengah2 tu ade ruang
situ ade connector
susah btul ckp ngn bdak account ni
hahahaha =p

Freena S said...

lempang kang..