1 More Paper

1 More Paper

Assalamualaikum

Er ehem ok. PC kesayangan masih belum ok. Disebabkan esok ada paper Mechanism dan Digital Mock-up Presentation saya belum ada masa nak betulkan. Cucuk harddisk baru, format itu makan masa tahu. Tambahan pula T.A kesayangan kami semua asyik la meminta-minta design note macam semester akan berakhir minggu depan. Bukan kah baru hantar design note minggu lepas? Tengok Integrated Design. Takde perasaan pun. Sekali hantar pastu tak pernah mintak apa lagi.

Ok ok. Er bukan nak merungut. Cuma nak bagitau workload sangat banyak dan non-stop. Maka tak berapa tahu mana nak cari ruang. Eh. Ni ada ruang tulis blog? Er ehem shhh.

Semalam waktu paper Thermodynamics berlaku kekalutan sampai jantung jatuh berterabur atas lantai dan tak sempat-sempat nak kutip balik. Dalam 30 minutes before time up saya baru perasan salah buat question and ada terskip satu question. Padam jawapan sampai kertas koyak. Sangat tak pernah begitu kalut tahu. Dan saya tahu saya dah salah satu soalan. Er ehem tapi tak ada marah diri sendiri. Saya jaranglah marah diri sendiri kalau buat salah. Especially things macam carelessness dan benda yang saya memang tak ada study dan tak tahu. Farini is always careless lah. Saya jarang dapat 100 markah tahu? Mesti ada careless di mana-mana. Maka tak pernah marah diri sendiri lagi. Benda yang tak study dan tak tahu memang tak boleh buat apa lah bukan. Jadi buat apa marah.

Mari study Mechanism.

Assalamualaikum

0 comments: