Assembly

Assembly

Assalamualaikum

Akhirnya. Siap assembling. I started out reaaaalllyyy slow sebab kali pertama guna Pro-E but getting faster as time goes on.

Kadang-kadang saya rasa sangat grateful I took Abeek walaupun workload macam tak boleh diterima akal. Sebab satu, I mix a lot with other Koreans that I don't feel awkward at all speaking the language. Saya masih sangat ingat waktu saya merangkak-rangkak nak order air milo di Lotteria pada suatu zaman dahulu. Terasa macam sangat lama lah. Sebab dua, I learn like tons of things. I know a teeeeeeny bit about 3D modeling previously, but now I'm good. Takde lah pro macam some boys, but at least good.

Saya sedang dengar lagu 가슴이 어떻게 됐나 봐 (What Happened to the Heart. something along the line). And I got the answer of kenapakah walau JiHoo tak boleh memiliki JanDi he still stands beside her, protecting her. Er walaupun nampak macam tipu. Tapi masih boleh difahami kot.

정말 심장이 어떻게 됐나 봐
힘듬 사랑에 미쳐버렸나 봐
갖지도 못해 잊지도 못해
너를 하루 하루 기다리다

Seriously, what had happened to the heart
It must have gone crazy because of the difficult love
Unable to have you, unable to forget you
Everyday it's waiting for you
Assalamualaikum

0 comments: