Sakura

Sakura

Assalamualaikum

Farini sedang membuang sangat banyak masa. Semua benda pun berasa malas nak buat. Aftermaths of the hectic week.

Hari ini penat gila. Serius, tak tipu. 3 kali ulang alik dari College of Engineering ke main campus. Tapak kaki rasa kebas. Tapi sangat puas hati dengan pemandangan cantik sakura. Bukit belakang science lab sangat mengambil nafas (breath-taking)

Ini ialah pemandangan di belakang bangunan Innovation Hall dari tingkat tiga. Saya sedang tunggu bilik darjah dibuka untuk sesi discussion Integrated Design. Serius lawa.

Ini ialah saya dan Moshitta di bukit belakang science lab.

Saya telah terjebak dalam dunia bahas sekali lagi. Sebab kesian ketua batch sanggup bersusah-payah naik ke Seoul dari Ulsan. Kalau tak memang jangan mimpi saya nak menjejak kaki ke atas pentas lagi. Apatah lagi untuk berucap. Ambil hadiah saya nak. Haha. Tapi malam ini bakal tak tidur mengatur strategi dan hujah.


Orang kata kadang-kala orang yang melukakan itu lebih terluka dari orang yang dilukakan. Saya kadang-kala rasa kata-kata itu ada betulnya. At times the person who hurt takes a longer time recovering than the one who got hurt. Apa pendapat anda?

Assalamualaikum

1 comments:



Akmar Amon said...

encik Moshitta semacam berisi sedikit dalam gambar ini.