Done, Done and Done

Done, Done and Done

Assalamualaikum

Kerja equals done, done and done. Kecuali report lab. Haha. Dan saya macam dah jatuh sayang pada design notebook Integrated Design saya. Sebab dilukis secara sangat comel. Tak tau boleh pass jadi design notebook tak. Sebab tak semacam buku nota seorang budak mechanical engineering tahun 4.

Sebenarnya, nota itu dibuat di atas buku baru menggunakan pen baru. Semalam rasa malas mengguling buat kerja. Saya dah siapkan homework materials maka kena bergerak ke design notebook. Saya tengok design notebook saya yang sangat buruk kalau nak compare dengan budak lain. Rasa nak nangis tak nak buat. Stared at it for hours. Saya cakap pada Jiji saya lukis tak lawa, Jiji kata "takkan la tak lawa. ang psycho diri sendiri je tu." Saya call mama, mama tak angkat. Makin berasa terabai. Saya cakap pada Zatul saya asyik koyak notebook lama sebab lukis tak lawa, sekarang dah jadi nipis. Zatul bawak saya pergi beli buku dan pen baru. Kemudian kami jogging keliling College of Science and Engineering. Ok. Farini. Jogging. I. Ni. Serioussssss.

Balik itu saya tarik nafas panjang-panjang. Dulu cikgu Pendidikan Seni pernah kata pada kami waktu kami belajar lukis potret : Lukis kawan kamu yang kamu suka, kalau kamu tak suka nanti kamu lukis tak cantik. It goes the same kot dengan kali ini. Sebab saya tak berasa nak lukis berjenis-jenis appliance maka lukisan jadi buruk. Maka kali ini mesti suka objek yang dilukis. After struggling for a few hours, I am finally done with the drawings. It reminds me kenapakah saya berada di Department of Mechanical Engineering. Sebab pada asalnya saya suka sketching and drawing.

Pagi ini Akmar buat lawak kelakar dat I have to tell you.

Er ehem. Saya memang suka character Yun JiHoo. Dan saya juga suka sifat romantik pada beliau di luar cerita. Er remember kisah beliau 'memetik bintang' untuk pasangan dalam We Got Married? Tapi tengok JiHoo ingat saya? Er ehem. (Ditumbuk oleh fans beliau)

Ok mari masak brunch.

Assalamualaikum


0 comments: