Airticket, Karipap dan Cekodok Pisang

Airticket, Karipap dan Cekodok Pisang

Assalamualaikum


Image Hosted by ImageShack.us
By pphoenix, shot with Anycall SPH-V9050 at 2007-10-02

Tahukah anda ape itu? Itu ialah airticket saya winter ini. Yes, I bought it. Yes, I'm going with MAS. Yes, I am currently broke. Please don't ask question =D





Image Hosted by ImageShack.us
By pphoenix at 2007-10-02

Tahukah anda apa ini? Ini ialah salah sebiji karipap yang saya buat untuk esok. See Scarsion, karipap dah ade. Ape lagi? Mi pudding plix plox. And lawa kan saya kelim tepi tu. And yes it looks like a karipap, BUKAN bunga matahari, okeh. Ada ke my dearie Kiki kata saya kelim cam bunga matahari. Cess~
Tadi saya makan jemput2 pisang yang sangat sedap. Elly buat. Saya habiskan satu mangkuk okeh, despite the fact that I'm no fan of jemput2 pisang. Balik tu, time cerita pada midsummer baby, bising dia nak makan gak. Ceh~ Honestly, saya rasa ini kali pertama saya masak jemput2 pisang. Kerana bukan favorite saya dan saya pun tak pernah terfikir nak masak jemput2 pisang itu. Sedap tak sedap tu.. err.. nasib la ye. Not that I didn't warn you first hand =D
Ok2. Gotta go to sleep. Tak siap lagi semua kerja. Tapi kepala sangat letih working since 9 this morning. Sambung besok je lepas subuh.
Nite people =)

8 comments:



Anonymous said...

nk karipap!~~~

Anonymous said...

sedap kan jemput2 aku?? ko siap mntak resipi lagi ahah

Anonymous said...

thx for your cengkodok pisang =)))
ilang kempunan..br igt nak masuk dlm gua batu belah batu bertangkup
=p

Mardhiah S said...

mak ckp kalau tunjuk makanan tapi tak bagi kat org yg nmpk, Tuhan marah.

Anonymous said...

post ini ditulis slps 6 minit dini keluar dari perut aku...
hahaha

pphoenix said...

peachnich
ahaha
x cukup lak nk kasi kat ko
inti dh abes
:p

ely
argghh
x sedap pn cekodok tu ikut resepi ko
huhu

moshittadaing
tiap2 post laen2 nama
huhu
trime kasih tlg buat karipap
:p

mardhiah
bukan tanak kasik
tapi tak cukup
uh~

irin
cakap kat dini epi besdayyyy=))

Freena S said...

mmg la x nmpk cam bunga matahari..
sebab die half circle..
cuba kalo karipap bulat..
mesti same..~
=p

Anonymous said...

ahh..aku jeles melihat tiket itu
uuuuuuuu..nk balek