Busy Week

Busy Week

Assalamualaikum

Hari ini sejuk. Tadi pagi bangun pukul 8. Switch off morning call. Tido balik. Bangun 8.30a.m terus gi mandi. I actually have to drag myself out of the hot shower since I got class at 9. Keluar bilik air tengok jam dah 8.55. Lazily and leisurely, I got ready for school. Sampai skola 9.10a.m. Ahahaha, hari ini saya tak tertipu lagi dengan cikgu tu. Kelas pun kosong. Turun minum choco milk dulu. Haaihh.. knape la the only hot drinks yang available is coffee. SAYA TANAK MINUM KOPI LAGI LAAA!!! Dah la hari sejuk, minum choco milk yang sejuk beku tu lagi pulak.



Image Hosted by ImageShack.us


Semalam saya baru siap buat report Applied Maths malam tadi. Dan ye, saya buat atas kertas kaler pink :p. Bestu kertas A4 putih dah abes. Rasa2 cikgu tu terima tak ek? Ke dia nak suruh saya salin balik? Gile banyak tu. Malam tadi amek masa sejam siapkan satu soalan. Dah siap pastu tengok jawapan salah, kne buat balik. Sungguh mencabar kesabaran. Bayangkan dah brape puluh partial fraction dibuat nak dapat kan sebutan yang betul. Keluar semua cos, sin, exponential entah ape2, tengok2 salah. Buat balik dari atas. Lagi menyampah kalau ade partial integration. Argghh.. sungguh jeles dengan Kiki yang tak payah susah2 kire bende bukan2.


_______________________________________________________________


2-3 hari lepas, time bosan2, buat kali ke 3 nye saya repeat tengok Witch Yoo Hee (or Witch Amusement. Mane2 la~). 마녀유희 dalam bahasa korea. And there is this line yang lelaki tu cakap.

여자는 그런 것 있잖아요. 애인이 생기면 같이 하고 싶은 것.
Don't girls always have those kind of things? The things they want to do together with their boyfriends, if they have a boyfriend.

Umm.. well. Saya tak pernah pulak fikir bende2 macam tu? What about you? But well, kalau nak suruh saya list down kan what would I like to do together.. Umm.. let's think about it.

1. Go to theme parks or zoos or just parks.
Practically any place that reminds me of childhood. Actually ade banyak tempat yang saya pergi and nak pergi waktu kecik, tapi bile dah besa dah tak pergi. And I can't go with friends sebab nanti diorang kata saya macam budak kecik. Duh~ But IF I have a boyfriend, saya akan drag dia ikut saya. Hahaha. Tak kisah la kalau dia nak kata saya macam budak2. 연애는 원래 유치한 거다. Love is originally childish.

2. Fishing/Picnics.
Pelik kan? Entah. Fishing cam bes jek. Only that no one is going to come with me kalau saya kata nak pergi. While waiting nak dapat ikan tu, boleh bersandar kat pokok, reading. Ooppss, lelaki jarang membaca. Hurm.. And then bawak kain checkered merah putih tu jadi alas duduk. Ade bakul makanan. Hahaha~

3. Rowing.
Naek sampan kat tasik macam dalam tv tu :p *dasar pengaruh tv. haha* Ok la, kalau tak rowing sampan pun, at least bot yang kayuh2 tu. Tak pun naek gondola around Venice ke.... Oh, romantik sungguh. Bluweekk :p Jauh sungguh berangan. Padahal dok Korea jek.

4. Painting.
Saya suke painting. Even when I'm bad at it. Seriously, painting saya tak pernah jadi. Tapi saya suke jek nak maen dengan kaler. Especially tengah2 autumn ni, pokok tengah penuh dengan daun merah kuning dan hijau. Bes kalau buat painting.

Umm.. yang laen tak tau lagi. Nanti saya fikir okeh. By the way, pasal idea picnic tu, Alin gi la suggest kat papa nak picnic winter ni. Bleh bawak Dini skali. Gi Bekuk ke. Memane la. Dah lame tak gi bercuti tau. Haaihh~

Quote of the day : 복스럽게 먹는 여자가 아름답다 A girl who eats with appetite looks prettier


Till then =)

4 comments:



Anonymous said...

Semalam saya baru siap buat report Applied Maths malam tadi.

sy rase anda perlu menghadiri kls penulisan bahasa melayu semula =p

haha yg fishing tu cam dalam cite2 kartun donggeng

Freena S said...

hoh..
sape kate aku xyh kire bende yg bukan2..
meh cni ko blaja cost accounting,
bru ko tau betapa bukan2nye bende alah yg die suro kire tu..~

Anonymous said...

haha..
same la kite!
tp xnak la fishing
nk pi picnic jek~
haha..

pphoenix said...

moshitta
haha yg fishing tu cam dalam cite2 kartun donggeng

haha.. anda pun sama
bese la tu dh asyik tulis padam
lupe dh ape yg dh tulis kat depan tu.
takpe t kite amek kelas bm same blk ye?
:p

free_na
at least ko takyah kne intregate seploh kali ke buat partial fraction yang hampeh tu.
ko pun takyah menghafal formula yang ko tak tau asal usul.
haaihh~

kelly
aku tau ang tanak mancing sbb takut cacing kn?
ahahahaha