Tipah Tertipu

TIPAH TERTIPU!!!

Assalamualaikum

Hari ini lecturer err.. saya tak tau ape nama subjek tu dalam bahasa melayu mahupun bahasa inggeris. Haha~ Yang pasti it was something about refrigerating and how to keep our atmosphere clean and safe. Ok, anyway, lecturer itu telah berjaya menipu kami untuk bangun pagi jam 8 dan sampai di sekolah jam 9. Melepak sebentar sambil mengeratkan silaturahim dengan cara berborak2 dan saling mengenali teman2 sekelas dengan lebih mendalam *saya berjaya mendapat tahu tentang awek Ayie dengan cara ini. Haha~ Sampai jam 10 lebih sket, kakak yang kerja kat office department of mechanical and automation tu masuk. And guess what? Lecturer itu call kata dia tak sihat and dia nak buat kelas ganti sabtu ni. I don't mind extra class, tapi cakap la awal2. Argghh~ Dah bazir sejam duduk tak buat ape. Pagi2 nan sejuk lagi ni plak tu.

Tadi time tengah duduk melepak, satu sms datang dari LG Telecom. About my cellphone bills. Salah satu bende yang saya tak suke : bil tertunggak. Argghh~ Bukan tanak bayar. Tapi kalau dah bil tak sampai, camne nak bayar? Boleh jek bayar without bil, tapi kene gi LG punye office. Leceh. Next time nak suruh dia terus deduct dari account jek la. Dan oh ya, selepas campur dengan bil bulan lepas yang tak sampai itu, jumlah total saya kene bayar ialah 85200 won. Approximately RM300. Which means that bil saya bulan ini near 50 000 won *pengsan*. I reaaally need to change my calling plan. Tapi nak tukar itu pun kene ke office LG gak. Gi esok la. Alang2 takde kelas.


________________________________________________________________________

UPDATES GAMBAR RAYA!


Image Hosted by ImageShack.us

Ey, kamu. Tengah usha siapa? =p



Image Hosted by ImageShack.us

Most of my batchmates =)



Image Hosted by ImageShack.us

From left : Jiji, Su, Kelly, Diyana, Dayah and Me



Image Hosted by ImageShack.us

Saya dan makanan yang menyebabkan saya sakit perut pada raya kedua. Arrgghh~


Ok2. Hari laen nanti update lagi. Kalau nak update semua gambar raya, seploh post pun blom tentu cukup.

See ya~

7 comments:



Anonymous said...

tertipu dgn cikgu2 ni adalah p'kara biasa!
huhu..

Anonymous said...

aku suke tgk gambar raya kali ni..sbb semua nmpk cam sempoi n relax...pepandai je aku ni..hehhehe

Anonymous said...

tu pict last tu nak tlg suapkan ke? =p

Freena S said...

kak ni!
aku da potong rambut!
=p

pphoenix said...

kelly
masalahnye cikgu ni bleh kt tiap2 minggu camni.
minggu lepas time aku lambat dia masuk punctual la plak.
cehh~

suaidah
kite kn dh senior
confirm la muke sempoi n rileks dah
junior jek yg nangis2 lg time2 raya ni
haha

kamu
eheh, terasa lak
nk tlg suap kn ke? :p

free_na
ceh~
tu pn nk cite kat sini
comment blog ar

Anonymous said...

nak bg food tu kat sapa...skali imbas gaya cam smeagle pon ada gak..haha..precious2

pphoenix said...

haha
precious food tu
bkn slalu dpt
:p