Sunday Siege

SUNDAY SIEGE

Assalamualaikum

Ah, dah hujan! Patut la gelap semacam dari pagi tadi. I was thinking it was because I still haven't roll up my bedroom curtain.

Saya baru lepas mandi. Typical Sunday. Mandi lepas siege. Was great. The siege, I mean. Goddard slalu tak bosan macam Gludio. Being the most precious castle. Haaaiihh~ I hope C6 comes soon. Then we can take Rune Castle. And I'm going to be Lady of Rune. Sounds nice, right? Haha. Berangan lebih. Clan of the leader of ally always get the best castle. Not fair. They should give it to the best clan instead. Uh~ Scarsion, nanti bile ko naek jadi leader, sila gulingkan Essex dari takhta. Ok no? :p

Hari ni open house umah Lion-Ain. Rasa berat lak nak gi. Sebab pertama : no one is coming with me. Nanti saya segan gile macam time gi rumah McD hari tu. Sebab kedua : hari hujan =). Rainy days always is the best excuse not to go out. Haha. Tapi stay at home pun tak tau nak buat ape. Kalau saya gi buat kek nanti Kelly menjerit sebab tak tunggu dia. Ape lagi. Mari sambung maen Diner Dash Flo on the Go sampai abes. I'm at level 47. Struggling to get another expert score.

Tapi pun.. saya rasa nak keluar jalan2. Nak Krispy Kreme. Ejat's birthday is coming. I wanna go and get her something. Dalam erti kata laen, saya nak pergi Myeongdong. Umm.. And there is this nice movie showing. Been wanting to see it since ages. And I want to check Converse out. Tapi, exam is coming. Haaihh~

아파도 아프다고 할 순 없고
사랑해도 사랑한다고 할 수는 없다
되게 불쌍하지?

4 comments:



Freena S said...

"And I want to check Converse out"

hoh..
simpan duit la blikan kasut aku..
=p

Anonymous said...

jom wat kek ari sab2 lepas exam
yeah~
hahaha
semagt ja keja aku

Totin Jamain said...

amende yg bawah skali ckp korea tuuu

pphoenix said...

free_na
kasut ko masuk dalam bajet cuti winter 2007
tu dh set aside dah
haaihh

kelly
ang la...
aku tunggu tak call2
ingt tanak buat dh

totin
ahahahhahaha
camne aku nk translate ek?

even when i'm hurting, i can't say i'm hurting
and even when i love him, i can't say i love him
it's pathetic, right


lebih kurang camtu ar