Choco Cakes, Hot Shower and a Hug =(

Choco Cakes, Hot Shower and a Hug =(

Assalamualaikum

Mari gelak beramai2 untuk paper CAM tadi. Ahahahahaha~ Saya memang selalu camni. Bile tahap tekanan mencapai paras maksima jek mesti rasa nak tergelak. Tak tau kenape. *padahal dah gile dah tu tandanye :p* Err.. paper tu.. ntah. Tak berani nak confident sangat. Insya Allah. Rasanya yang dibaca semua bleh jawab. Yang tak terbaca tu wallahualam~

Sebenarnye nak update ni dari semalam lagi. Tapi sebab busy study *ye, saya study!* tak berkesempatan lak. Ok~ 2 days ago, saya call Dina, my longest best friend. Dina dan saya kawan semenjak darjah 2. Up till now. Dulu waktu di sekolah rendah, kami selalu jalan ke sana ke mari berpegangan tangan. Kalau gi toilet, masuk 1 cubicle 2 orang. Haha. Kitorang time tu kecik lagi okeh. Darjah 3 kot. Masuk darjah 4 dah tak macam tu dah. We shared lots of stories. Lots of laughs. And lots of cries. Dina confessed pada saya kali pertama tentang 1st puppy love dia. Though now that I think about it, I don't think it was love. Saya cerita pada dia tentang 1st crush saya. But well, let's keep those things secret, shall we? :D We watched each other grow in our own different way. Dina is a future doctor. I am a future engineer.

Anyway, Dina kata pada saya, kalau saya call, mesti ade something. Saya jarang call diorang kalau takde ape. Jauh laa..~ Uhm.. in truth there is something that played on my mind at the moment I called her, but being me, walaupun saya call kawan2 kerana ade problem, sometimes saya x cakap pun problem tu dengan diorang. Just gabbing on the phone with them soothe me in a strange way. Mungkin kerana they reminded me that I still have other things to think and worries other than those things I was worrying about. And so, saya x beritahu Dina ape yang berlaku. Instead we talk and catch up on each others' lives. Turned out she spent her raya in hospital. Operate appendiks. Duh~ And dia kata Adeeb tak datang visit pun though Adeeb tau dia sakit. Hampeh punye Adeeb. Haha~ And Dina planned to get married on her final year!!! Kami sama2 ade lagi 2 tahun before graduating which means after a year, she's getting married. Oh well, tu pun kalau parents dia nak bagi la. I remembered the last time she asked, parents dia suruh habiskan belajar dulu. But dia sangat siryes kata nak kawen. And she wants it to be grand. Duh~ Ape2 jek. But at least I was able to go to sleep thinking about her instead of other stupid thoughts.


Ini ialah Dina dan bakal suami :p


And today, I'm sooo desperately in need of chocolates. Anything with cocoas would do. Choco cake. Choco milk. Hot choco. Choco ice-cream. Bonga ppang. Haha~ Ape tibe2 masuk bonga ppang. Tadi exam CAM dah pressure. Balik rumah pressure lagi. Haaiihh~ Terus saya cancel plan makan patbingsu dengan budak2 kelas. I just want hot shower, choco cakes and the comfort of my duvet. And a hug. If I could get any.

Didn't I tell you coming out to the world will only make things more complicated?

9 comments:



Anonymous said...

meh aku pelok ang
hahahahahha=p

Anonymous said...

tu la aku kata nak buat choco cake ang bangkang..ang peluk kelly ja tak batai air semayang...kelly suka peluk2 ni..salam2..cium2 tgn ni

Anonymous said...

lawanya kawan ko..sweet je...die dah nk kahwen..ko bile plak..heheh

RATNA RAHIM said...

CAM mmg sentiase menensenkan in any ways...

pphoenix said...

kelly
naaaakkkk...
meh sini
ahahahaha

jiji
aku dh slamat mkn kek coklat paris baguette dh
sok cam nk wat kek
ang nak mai main ka??

su
bukan sweet cam aku gak ke?
ahahahahaha
aku tgh lomba ngn dia la ni sape dl
haha memaen jek weh

kak ratna
haha
td sme orang tensen sampai tanak klu leh tanak g klas jadongcha pastu :p

Anonymous said...

hahaha..cet ko jiji..sempat lagi.aku lak kene!
riny~ nk kek coklat jgk!!!
nak2!!xkire!!xkasi aku majuk~
hahaha=P

Totin Jamain said...

whyoi!!!
tak call i pown..!!
kite pon kenal dari kecik apa!!!
bluwerk..

ahhaha
nini nini..
besarkan sket la font ur blog ni
halus sgt laa..

pphoenix said...

kelly
mai buat skali la
bleh t ang buat kn utk a****g lak
ahahahaha

totin
u time tu dlm katebang okeh
cmne nk call
t la i besarkn
klu i rajin bukak blk template i
:p

Anonymous said...

uh~ And dia kata Adeeb tak datang visit pun though Adeeb tau dia sakit. Hampeh punye Adeeb.

urghhh~~ ye la....aku hampeh~~ hampeh smpai carik de tade kt uma -_-~ isk2...sedey2.upenye aku la org paling las tau na nk kawen..~urghh~~