My Busy Weekend

My Busy Weekend

Assalamualaikum

Takde la busy sangat sebenarnya pun. Sabtu tu gi 2001 outlet dengan Zatul. Cari hadiah Linda. Nothing special. Just bag. Menambahkan koleksi beg Linda yang dah berderet tu. Spotted beg Teenie Weenie yang sangat cantik. But point is saya takde outfit yang sesuai untuk dipakai dengan beg yang se'sweet' itu. Kalau dah kasut pun 24/7 sneakers, nak buat macam mane. Malam tu ade majlis buka puasa kat DYTC. Ade usrah skali dengan ustaz dari Malaysia. Actually memang biasanya bulan2 puasa ni ade program camni. So lepas usrah, macam biasa gak, gi lepak CanMore dengan junoritas =p. Akhir2 ni selalu lepak situ. Ade sesi berkenalan dengan background McD dan makan bersama pakwe Ejat, Gani. Ek ehem. Bukan Ijat tapi Ejat =p. Junior 67. Okla Gani tu. Budak Muar. Tak banyak cakap. Segan kot depan senior. Eheh~

Ahad. Siege day. Dan hari ini siege Gludio. Juga siege di mane saya banyak kali di pwned oleh musuh. Argh~ Enemy banyak gile di mane2. Stat deaths clan boleh mencecah 60+ even when the total of player online is only 11. *sorang mati 6 kali ke?* But Alhamdulillah, in about 10 minutes before siege ended the server crashed. And by the time saya sampai masuk balik castle *sambil ditembak oleh 2-3 orang from Legends clan* my name turned purple and the castle gate closed. Sign that the siege has ended and we were victorious once again. Pffftt~

After siege, terus straightaway prepare utk masak untuk junoritas. Nasi ayam je. Malas nak leceh2. Yang datang pun cume McD, Kila, Ejat ngan Dayu. Tu pun diorang makan banyak gile. Sambil lepak2. Nak bukak pillow talk cam awal sangat la plak. Dayu lak asyik terjerit-jerit maen game belon2 gemok guling2. Haha~

Anyway, tibe2 saya rasa.. SAYA MAHU PSP JUGA! in purple plix! Ejat beli murah jek. Saya pun mahu~ Uhh.. ade tak sesiapa nak belikan saya PSP ek? Anggap la hadiah birthday tahun depan, walaupun in truth that is like 3 months away. Tapi boleh tak ek. Is it ok if I put it in my birthday wishlist? Tapi kalau beli 3 bulan yang akan datang nanti dah buruk. Tapi siapa yang nak belikan saya sekarang, out of nothing? Atau perlukah saya mengorek tabung untuk beli?? T.T dilemma...

6 comments:



Anonymous said...

hint tuk org tu kasi hadiah ke??!~!..^^

pphoenix said...

erk tak la
orang tu kne kasik hadiah yang romantik sket
psp mane romantik
uhh~
tu hint mintak korang yg kasik :D

Anonymous said...

romantik macam mane tue cik farini?
cnth skit!!

pphoenix said...

hadiah yg romantik dlm kamus aku means hadiah yg unexpected..
hadiah yg tak terpikir akan dpt..
mne leh kasik cth..
ni rahsia :p

Freena S said...

duhh~
hadiah yg unexpected erh..
nti aku bg ko hadiah yg btl2 unexpected..~
=p

pphoenix said...

aku nk hadiah unexpected tu dr org len
dr ko nk wat pe
cehh~