Bosan Amat

Bosan Amat!

Assalamualaikum

Punye la jenuh suruh orang update blog. Hampeh sume tanak update. Last2 saya update blog sendiri. Cehh~ Though I can say I'm living my life this way everyday, somehow today, unlike everyday, I was bored out of myself. Suddenly there's nothing to do and no one to talk to. Maybe gak sebab my precious lil sissy tengah sibuk layan Legolas. So bile saya buzz dia, jawapan dia ialah "KACAU LA." Ngeng sungguh adik saya. Anyway, sebab saya pun tengah bosan, so saya sendiri pun tak tau nak cerite ape.

Sila tengok gambar di bawah.

Image Hosted by ImageShack.us

Ni gambar kat CanMore semalam. Ade choco cake, cheesecake, strawberry peach, strawberry mango and my favorite potato wedges. Yumm~ Mule2 ingat nak makan fruit waffle. Tapi maybe sebab dah malam, so waffle dah takde. Fruit sandwich pun takde. Ceh~ Malas nak buat la tu. Tapi pape pun lepak CanMore best gile. Relaxing. Dulu saya selalu lepak sini bile emosi tak stabil. I spent my time sitting at the swings looking out of the window and cried. Sometimes I sat there alone to think about everything. But lately I am never there without company.


Tadi pagi during CAM class yang hyper bosan, saya usha Han Su Oppa main computer game. Sangat pelik camne pc yang dia gune tu boleh ade macam2 game. And tibe2 dia bukak satu game yang saya rasa macam nak menjerit tengok. PREHISTORIC 2!!! Sape tau game tu angkat tangan! Game tu game lame kat pc kitorang kat rumah. Before windows. Time tu kitorang gune NC. Argghh~ Sangat rindu... Before this ade gak cari game tu. Tapi tak jumpe. Ingat tadi nak copy paste jek file game tu kat mane2 USB drive and then bawak balik umah. Tapi dan2 tu la takde USB drive lak. I miss that game so much since it reminds me of my childhood. Huhu~ That game and Corridor 7 and Wolf3D. Xaxa~ I soooo missed playing those with my sisters. Now that I think about it, I almost laugh to the memories. Those times when we were still young. With not much to think of. But at that time, my head used to spin whenever I watched my brother played Wolf3D too much. Maybe it's the maze or maybe I just wasn't use to looking at the PC too much.


Three songs I would like u to listen to today :

1. Don't Say You Love Me by M2M

2. Fate (운명) from Full House's OST

3. Only Hope, Only Hope (바람만바람만) by SG Wannabe


Not that I don't want to upload it for you. But I don't know why can't I embed an Imeem player here. Anyone knows why?


Till then

5 comments:



Freena S said...

uhh..
g la copy game tu!
pastu bg kat aku!!

Anonymous said...

erk...sapekah dalam gambar tu?? =p

pphoenix said...

free_na
xde usb la ngeng
tggu minggu depan class CAM balik

moshittagunggem
err.. tu la midsummer baby
uhh *^^*

kelly-jah said...

elele..cik mosh kite ni
msak2 ikan cencaru
wat2 xtau lak sape
huh!

Anonymous said...

NAK JUGAK GAME!!!!!!
WAH...
BAHAN TINGGALAN SEJARAH....
MONUMEN....