Hi Spring =)

Hi Spring =)

Assalamualaikum

Tadi saya exam Physics. And I decided not to talk about it. Just that bila saya nervous dengan soalan susah, saya tend to have ideas yang pelik2 untuk menjawab soalan. Desperate la kata kan. Takkan nk biar kosong jek. Ye tak?

Hurm.. tadi perasan mamat Korea yang duduk blakang saya time Dynamics tadi comel gak. Dan saya point out salah dia dlm homework yang lepas. Oppss. Jangan pikir bukan2 okeh. Usual me, kalau saya not sure about homework saya, saya akan toleh ke belakang dan tanya orang di belakang saya. Macam yang saya buat pada Kang Min-woo time kat DY dulu. So saya toleh belakang dan tanya dia. And he showed me his homework and I thought jawapan dia lebih jauh tersasar dari saya. Duh~ At least I got the number correct, only the unit was wrong. Well, maybe jawapan tu salah tulis unit ke. Who knows kan?

Aaah~ Terasa nak berjoli katak malam ni. Dah la cuaca pun bes. Tak berapa sejuk. I walked home with my sweater in my hand. Seb baek korea xde mapley, kalau tak dah lame angkut Moshitta pegi. Tapi Moshitta tengah busy prepare untuk paper kimia next week. *Sigh*


I miss those days when I have enough time to watch the flowers blooming.
And the only flowers I see now are those in school.

7 comments:



Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

perghhhh
lawa shial pokok itu
T_T
m soooo jelesh~
aku suke pokok
k bye

izi

pphoenix said...

tu baru pokok kaler putih
kalo ko nmpk kaler lain bleh gile
nnt aku tunjuk ko k
saje nk jeleskn
tp ko jgn maen kutuk aku blakang psl ape aku tulis kat blog ni
haha

Anonymous said...

biar la i nk kutuk
i kn backstabber
hahaha
bodo ni~
gile ke tak memasal nk kutuk ko?
hahaha

Anonymous said...

biar la i nk kutuk
i kn backstabber
hahaha
bodo ni~
gile ke tak memasal nk kutuk ko?
hahaha

Totin Jamain said...

heyyy
picca tu cantekkkk!!!!
yela yela kau cantik
*sbnarnye ko nak aku puji tu kan*
ahahaaaa

Freena S said...

lawonye... sweater itu..
=p